Ocean

Jag har veeerkligen tappat stinget när det kommer till att blogga. Ist för att känna mig som en heting med vass tunga känns det ist som jag är en gammal tant som inte förstår sig på tangentbordet. Bokstäverna som förut flöt som hudlotion under mina fingrar leker numera sandpapper och rispar upp mina redan så nariga händer. Tur man har Mr Ocean. Han kan fixa aaaaallting. Bara och be snällt och blinka sisådär tusen ggr (som prinsesorna gör i alla disneyfilmer vettni ;) ) så hoppar han upp från fotöljen, ler som bara han kan och säger "Det här ska vi fixa lilla gumman.." Jag verkligen älskar när han kallar mig för lilla gumman. För hade jag strypt den som kom i närheten av att säga det med risk för att känna mig underlägsen och okunnig men nu.. nu är det andra puckar sörrö!

Veeet ni vad jag och Mr Ocean gjorde igår..? Ne hur sklle ni kunna veta det men ändå, ni fattar vinken lixom ;) Vi var på ikea för första ggn! Sprang omkring där med klackskor och tunika med vagn och karl som svans och en inköpslista i handen. Gissa om jag kände mig som en familj! Vi shoppade stjärtarna av oss och när vi kom hem så fixade och donade vi i vårt lilla pittoreska hem ända in på morgonkvisten. Herr hav tröttnade lite vid typ halv två på natten men han kom igång igen vid tre tiden efter att vi till slut fått ihop sängen :D Sen stupade vi i vårt oh så underbara hem!!


Men för att göra en pågående historia kort så kör jag en engelsk grej och skriver To Be Continued (stavas det så?)  och avslutar för den här ggn.. Men ni, ett redigt gott nytt år på er :P



Mr & Mrs Ocean - Livet som sambos♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0