Ocean

Efter cirka en vecka i storstan så börjar jag känna att jag bor här. Kallar numera nya lgh:ten för hem och börjar sakta men säkert lära mig att hitta tillbaka hem också.. Är inte lätt med alla gator som springer kors och tvärs överallt och när man från tidigare bara vet vart sprialen ligger typ så är det en mardröm att hitta hem ibland :s Neeevars så illa är det inte. För det första så går jag typ ingenstans utan Mr Ocean (Svans-varning) och för det andra så är jag rätt duktig på sånt där med lokalsinne så jag kommer nog hem på ngt vänster :) Men det är klart. även om mitt hem numera är i storstan så kommer jag ju alltid vara lite bonnflicka där inne. Saknar min lilla älskade familj på vishan och älskar er så :) <3



Inne i själva lägenheten så har det blivit förändring med stort F. Numera kan man röra sig fritt utan att slå omkull massa saker och baby och jag sover numera på 180cm bredd vilket är såååå skönt. Även om vi i slutändan ändå kryper upp och sover tätt intill på typ 60cm så är det skönt att veta att man har lite madrass å ta av bakom sig istället för ett stort, kalt trägolv som bara skriker efter min kropp HAHA! Rätt åt det där förbenade golvet för jag har gjort tillräckligt många besök där så klantig som jag är ;)


Nu såhär på måndagskvällen så har jag, Mr OCean och mamma Ocean slagit ner våra vackra bakdelar i två soffor och käkar fruktskum och brända mandlar och bara njuter av tillvaron. På tv:n spelas en julkonsert och julmusiken letar sig in i kroppen och värmer upp varje liten cm och jag är bara så lycklig.. Älskar dig min Mr Ocean <3



Mr & Mrs Ocean - Livet som sambos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0