Ocean

Och så var det måndag. Mandimus och jag har precis kommit hem från stan, eller precis och precis, har hunnit diskat och städat lite men endå ;) Där har vi shoppat som galningar. Fick presentkort och smyckes-pengar av älskling som resulterade i en sååå fin jeansklänning och läderarmband från monki, två linnen från Gina och ett supersött silverhalsband med ett hjärta :) Tack finaste <3 Hade en superfin födelsedag och fick så mycket fina presenter. MEstadels fick jag pengar (Som jag önskat ;) ) men annat fint som jag fick var en keramikljushållare, necessärer, linnedukar +linneservetter med tillhörande silverringar, lite fina koppar och fat i "gammal stil", dammsugare, vinare och blommor. Har säkerligen glömtngt men då uppdateras det ;)
    På stan idag så hittade vi också ett tält till SUPERPRIS. Har kollat på ett 4manna för 500 men sprang på ett för 250 så.. taget :D Inte många dagar kvar nu innan det blir semester till öland. Ska bli så otroligt härligt :) Ska kanske ta med manidmusa till maxi sen och inhandla lite kylväskor, strandspel och övrigt som ska med. Älskling får sitta och spela Dante sålänge för jag vet att han inte är så mycket för att springa och handla efter en lång dag på jobbet ;)
    Och snart kommer syster hem. Har varit i norge och sen london heeeela veckan. Saknar! Hon och alexander kommer och firar mig i efterskott och så ska jag få en present - från london :D hihi ;) Blir att käka lite chokladpudding när dom kommer och efter att dom åkt ska jag göra tacos. Ikväll skulle vi ha spelat spel egentligen men jag hyrde "Farsan" förut ¨blir nog att se på den ist, får se om den ätr ngt att ha :P

Haaade!

Ocean

ooh så trött jag är.. Jobb 10-17 och sen hem fort som attan för att handla och städa. Skulle egentligen ha jobbat till 21 men tack vare Lina kunde jag få gå tidigare.. Tack Lina :D
    Nu däremot är allt klart inför morgondagen och jag tror bestämt att jag ska krypa ner i sängen o sussa lite.

Goonatt!!

Oliver bus vill nog inte sova än ;)

Ocean

Heeeemma efter en eftermiddag på stranden. och jaa, vi ÄR brända. Älskling<3 dock är bara lite röd, mest brun, jag däremot som fuskade och pressade en timme extra innan han slutade jobbet är röd som en gris. På riktigt. Men men, härligt är det.. Bara och smörja :)

Mr & Mrs rudolf
(Rudolf med röda mulen)
hahaha..
Mrs iaf ;)

Ocean

Halllloj där ute i sommarstugorna. Eller ni kanske har tält eller husvagn. Tält blir det för oss på öland iaf dit vi åker om EN VEEEEECKA! :D Ohh, ska bli så skönt. Solen har kommit tillbaka efter ovädret igår. Älskling och jag var på väg ut på språng och hade en liten strandvisit på schemat men lagom när vi kommer ut så är det värsta stormen på väg. Det var svart på himlen och blåste så inninorden. Men vi åkte och hämtade kusinen och åkte ut ändå och det var jätteskönt i vattnet, fast jag var jätterädd och sprang upp när jag såg första blixten :P

Treeee dagar kvar tills jag fyller år. Ska iväg idag och köpa kakor och ballonger och sånt för jobbar torsdag och fredag så då hinner jag inte.. På födelsedagen kommer gästerna vid tolvhugget för lite fika och tårta men sen på kvällen så ställde jag och baby in våra planer på middag och bio då vi blev bjudna till Sofie och Ante. Så blir så ist, grillparty med fuldricka ;)

Imorgon flyger syster till London. Första ggn hon flyger. Fast jag tror jag är mer nervös än henne ;) Ha det bäst syster :D <3

hade.

Ocean

UPP TILL BEVIS :D Nu är det så att jag har tröttnat ngt så innibomben på att känna mig rund och styras av mitt sockerberoende. Har varit duktig och köpt hem ett sånt där kickstart paket från naturdiet och ska kolla om det kanske funkar. Har dock inga planer på att fortsätta en längre tid "Som dom flesta dieterna gör" utan tänkte prova om man kanske kunde komma igång på en tre fyra dagar.. dom säger ju att suget försvinner efter par dar, eller hur :)

Upp till bevis alltså. Drack prec min första. Har mätt och vägt mig och får se om det händer ngt.. Och jaa, jag ska ju självfallet träna och powerwalka också ;)

ocean

God kväll.. Nyss hemkommen från ett kvällsbad med älskling <3 Iskallt i vattnet men vi kom i efter många om och men och nu är vi sådär härligt nerkylda och ska sätta oss och se på film nr 2 för ikväll :)
    Helgen har varit helt underbar med fast båda dagar. På fredagen var jag nykter dock eftersom lördagsmorgonen innebar jobb för mig men igår så festade vi loss och hade jätteskoj :D
    Och veeet ni, jag har fått änglahår :D Nästan kritvit i skallen och maaaassa lockar :) Rätt så fint faktiskt ;)

Ser något sliten ut men håret är fint ;P

Några kuliga bilder från helgen

ocean

Jag är glad idag :) Nu ska jag sy klart min pojkväns-kavaj och sen käka en macka eller två. Sen blir det packapackapacka för en helg i viken.  Haaade!

Ocean

tjenahallå.. Nyss hemkommen från en tripp med kära älskling runt i norrköping. Har varit på tältjakt och hittade ett par finfina exemplar som vi kan sitta och fundera på. Sen så hittade vi lite annat smått och gått som vi kan ha användning av nere på öland. Bla luftmadrasser och papptallrikar :) Längtar som attan. Ska bli så skönt!
    Fredag imorgon då. Karnebåt nere i viken. Ska bli riktgit kul faktiskt. Ska dock vara barnvakt fredagskvällen eftersom jag jobbar lördagmorgon men på lördagskvällen blir det fest.

Jag fyller år om 9dagar :D Och i "förtidig"-present har jag fått en heeeeelt ny och egen dammsugare av älskling <3. Jag bara älskar den!! Ergo Rapido hetert han och han är mitt lilla monster :D