Ocean

tjenahallå.. Nyss hemkommen från en tripp med kära älskling runt i norrköping. Har varit på tältjakt och hittade ett par finfina exemplar som vi kan sitta och fundera på. Sen så hittade vi lite annat smått och gått som vi kan ha användning av nere på öland. Bla luftmadrasser och papptallrikar :) Längtar som attan. Ska bli så skönt!
    Fredag imorgon då. Karnebåt nere i viken. Ska bli riktgit kul faktiskt. Ska dock vara barnvakt fredagskvällen eftersom jag jobbar lördagmorgon men på lördagskvällen blir det fest.
 

Jag fyller år om 9dagar :D Och i "förtidig"-present har jag fått en heeeeelt ny och egen dammsugare av älskling <3. Jag bara älskar den!! Ergo Rapido hetert han och han är mitt lilla monster :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0