Ocean

Halllloj där ute i sommarstugorna. Eller ni kanske har tält eller husvagn. Tält blir det för oss på öland iaf dit vi åker om EN VEEEEECKA! :D Ohh, ska bli så skönt. Solen har kommit tillbaka efter ovädret igår. Älskling och jag var på väg ut på språng och hade en liten strandvisit på schemat men lagom när vi kommer ut så är det värsta stormen på väg. Det var svart på himlen och blåste så inninorden. Men vi åkte och hämtade kusinen och åkte ut ändå och det var jätteskönt i vattnet, fast jag var jätterädd och sprang upp när jag såg första blixten :P

Treeee dagar kvar tills jag fyller år. Ska iväg idag och köpa kakor och ballonger och sånt för jobbar torsdag och fredag så då hinner jag inte.. På födelsedagen kommer gästerna vid tolvhugget för lite fika och tårta men sen på kvällen så ställde jag och baby in våra planer på middag och bio då vi blev bjudna till Sofie och Ante. Så blir så ist, grillparty med fuldricka ;)


Imorgon flyger syster till London. Första ggn hon flyger. Fast jag tror jag är mer nervös än henne ;) Ha det bäst syster :D <3


hade.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0