Ocean

Och så var det måndag. Mandimus och jag har precis kommit hem från stan, eller precis och precis, har hunnit diskat och städat lite men endå ;) Där har vi shoppat som galningar. Fick presentkort och smyckes-pengar av älskling som resulterade i en sååå fin jeansklänning och läderarmband från monki, två linnen från Gina och ett supersött silverhalsband med ett hjärta :) Tack finaste <3 Hade en superfin födelsedag och fick så mycket fina presenter. MEstadels fick jag pengar (Som jag önskat ;) ) men annat fint som jag fick var en keramikljushållare, necessärer, linnedukar +linneservetter med tillhörande silverringar, lite fina koppar och fat i "gammal stil", dammsugare, vinare och blommor. Har säkerligen glömtngt men då uppdateras det ;)
    På stan idag så hittade vi också ett tält till SUPERPRIS. Har kollat på ett 4manna för 500 men sprang på ett för 250 så.. taget :D Inte många dagar kvar nu innan det blir semester till öland. Ska bli så otroligt härligt :) Ska kanske ta med manidmusa till maxi sen och inhandla lite kylväskor, strandspel och övrigt som ska med. Älskling får sitta och spela Dante sålänge för jag vet att han inte är så mycket för att springa och handla efter en lång dag på jobbet ;) 
    Och snart kommer syster hem. Har varit i norge och sen london heeeela veckan. Saknar! Hon och alexander kommer och firar mig i efterskott och så ska jag få en present - från london :D hihi ;) Blir att käka lite chokladpudding när dom kommer och efter att dom åkt ska jag göra tacos. Ikväll skulle vi ha spelat spel egentligen men jag hyrde "Farsan" förut ¨blir nog att se på den ist, får se om den ätr ngt att ha :P

Haaade!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Mys ni har det :) <3

2010-07-19 @ 18:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0