Ocean

Kvällen har efter en rätt så lugn dag gjort entré och Mr Ocean och jag har precis glidit ner i soffan med två stooora brickor med allt möjligt gott. Pepparkakor, digistivekex, färskost och diverse bakverk från vårt egna lilla kök och allt kantat med en riktigt kalasgod glögg :) För övrigt så har vi idag tvättat alla dessa kläder som legat i tvättkorgen alldeles för länge och jag måste erkänna mig brädad av min underbara karl när han lekte mangelkung och fixade till finfina sängkläder ;) Tog en sväng ut till Ingelsta också och handlade lite på darlings "självscannings-apparat" Haha.. höll på o missa massor av saker som Mr Ocean så snyggt plibbade in åt mig så jag inte haffades för ofrivilligt snatteri. Har också fixat ordning i min och babys lgh:t som nu är sååå mycket snyggare än innan. Möbelberget är borta och ist har vi ett fullt funktionsduglit barbord med stolar och en stooor varm fotölj som katterna slåss för att få ligga i :) Kalops till middag och en varm dusch och så har ni den här dagen på ett silverfat. Imorgon Ska vi åka ner till vishan redan vid ett-tiden och hämta lastbilen som ska få agera flyttmonster i helgen och sen blir det nog en fika hos kära pappidear innan det är dags för jobb vid 17'00. Puss och snusk på den och nu blir'e skräckfilm :)


Mr & Mrs Ocean - Livet som sambos♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0