Ocean

Med sorg i hjärtat måste jag erkänna att det inte är vidare kul att vakna upp i en lägenhet som är halvnerpackad och kall så innibomben. Det som räddar mig från att bli galen i röran är när jag tänker på varför det är nerpackat och då byts min sorg ist till ett glädjerus som går att liknas vid konsumtion av två platter euro shopper-energidryck och om NÅGON vet hur man leker ekorre på X så är det herrn i huset, självaste Mr Ocean ;) Haha skämt åsido. Gårkvällens packning resulterade i stoooora förändringar då vi blev av med den stora tv-möbeln (Ni vet en sån där i trä med typ ett vitrinskåp på ena sidan och ett vanligt skåp på andra och tv:n i mitten) och iom fick placera vardagsrumsbordet under tv:n och ta in det lilla runda hallbordet framför soffan. Kändes skapligt när det ekade i lägenheten och framförallt när Mr och jag inte kunde ha fötterna på bordet samtidigt, fnys. Det är visserligen lite ironiskt att vi just då ville ha fötterna på bordet eftersom vi annars inte sitter med fötterna på bordet så ofta! Men det funkar, blir lite mindre och lite kalare och lite gulligare ;)

I eftermiddag får vi besked om när vi kan hyra släpkärror och små lastbilar till flytten så då kan vi äntligen börja planera in lite hur och när vi kan köra in sakerna till vårt nya place :) Kuligt värre!


18 dagar kvar - Ocean Resident ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0