Ocean

Fredag i all ära tog älskling och jag ledigt från packningen och inriktade oss istället på en supermysig TIDIG eftermiddag innan jag drog till jobbet. Kändes lite halvskönt att verkligen koppla bort allt kaos och kartinger så långt ögat når och det känns som jag har nyvunnen kraft till att fortsätta med sovrum och kök imorgon. Blir ju lite tänka eftersom vi trots allt ska bo här i ca två veckor till så även om det känns otroligt lockande och packa ner allt och bli klar så måste vi ha kvar vissa saker som tex tallrikar, bestick, glas och kläder. Vardagsrummet är näst intill klart och köket är päbörjat men ohh så mycket kvar. Blev ju inte sådär jättetaggade att fortsätta när kartongerna började tryta men det fixade Mr Ocean ornding på med en liten tripp in på birgersson. Två stoooora kartonger o hand och ett löfte om fler klockan tolv imorgon - Det är min handy man o jag älskar honom såå :)

Nästa vecka/helg blir det till att börja köra in grejer till nya placet. Visst att det känns på riktigt nu men då kommer det vara sååå riktigt så det inte går att bortse från det längre. Känns så underbart härligt och jag ser fram mot det något fruktansvärt mycket. Känns verkligen som en nystart i livet! Kalla mig klysha och klappa mig på huvudet men this is it. I'm home (om två veckor iaf ;) ) !!


Ocean Resident - 17 Dagar kvar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0