Ocean

Jomen visst hörrni, energin fanns där ngnstans när jag vaknade imorse, trots att jag var jäääkligt segt ;) Mr Ocean stack iväg en stund på förmiddagen medans jag låg kvar och myste i sängen och kan ni tänka er. Den underbart perfekta mannen kommer hem med rosor till mig! Detta bidrog ju ännu mer till en perfekt dag och nu när det snart slår över till söndag kan jag inte mer än att säga att visst blev det så. Har fått mycket gjort idag och det känns alldeles dundermysigt när vi vartefter ska krypa ner i den provisoriska sängen ute i vardagsrummet som består av två madrasser. I två veckor nu kommer vi alltså att bo i ett bananpackat hem. Sovrummet är helt nerpackat och används numera som förvring åt alla dessa banankartinger osm tidigare trängdes i vardagsrummet :) Hall, kök och vardagsrum är nu klart.. om man bortser från mat och två skåp iaf :P

Förutom att packa ner allt så är det ju otroligt mycket skärp som ska slängas så på måndag blir det soptippen för andra gången med sisådär tre-fyra säckar (är vi uppe i just nu iaf) och jag vill inte ens tänka på när vi ska stå o frysa ute på tippen och dela upp allt eftersom vi är så smarta och slänger precis ALLT i en o samma säck :S men det ska väl gå :)

Och just ja. Fick i veckan nu hem bekräftelse om uppsägningen på min lgh:t.. Kuligt värre :)



16 Dagar - Ocean Resident ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0