Ocean

Rent teoretiskt så har ju klockan slagit över till måndag men det struntar jag i och kör iom det ett inlägg och dag 15 inför flytten. Söndagen erbjöd en hääärlig sovmorgon och eftersom Ocean couple lekte effektivitet på elitnivå igår så var det inte alls så mycket som skulle göras idag. Körde en sen frukost och gav mig sen på det sista i köket medans Mr Ocean gav sig på den ack så lilla med förbenade byrån i hallen. Ingen av oss verkade så värst motiverade med att packa så det blev lite bus här och där blandat med lite rökning och FB innan vi lyckades få ner ngt i våra sista banankartonger. Rensade det två garderoberna i hallen vilka visade sig innehålla mycket smått och gott som bland annat gamla arbetskläder till Mr Ocean som jag fick till när vi ska renovera sommarstället :) Jaa visst hörrni, är ju planerat att Min älskade man ska ta över hans och hans mors sommarstuga utanför norrköping vartefter så det kommer ju bli lite fix o trix där på vårkanten också.. Värsta myspyset!

Måste få leka klyshig som jag så ofta visserligen gör och på allvar deklarera (ni fattar även om det inte är rätt ordval) min otroliga kärlek till Mr Ocean. Han är så underbar på alla sätt och vis och det finns absolut inget bättre än när han pratar om vårt framtida liv tillsammans! Ta till dig det min underbara pojkvän - DU är otrolig och alldeles alldeles underbar! Jag älskar dig! <3


15 Dagar kvar - Ocean Resident ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0