Ocean

Ohhhh gud så skönt! Säckarna med skräp är tömda ur sovrummet och jag och min karl bor numera i ett nerpackat men rent hem :) Känns jätteskönt nu när det är gjort men kan ju säga att jag var iiiinte pigg på det när jag vaknade imorse - BLÄ! Men fick låna pappidears bil andra ggn vi skulle ut så ist för att behöva köra ännu en gång så tog vi båda bilarna ut och det räckte med sammanlagt två åkturer.. och visst hjälpte det ju att Mr Ocean blev polers med gubben därute så vi slapp sortera allt så mycket ;) Nu har dom skit att bränna om man säger så!! Har idag även fått besked om att vi har en transportbil modell större kommande helg så både jag och Mr drar en suck av lättnad och börjar redan ladda batterierna för fredag, lördag, söndag som kommer att innebär bära, bära och bära. Aa just det och bära kommer det bli också! Nu däremot känner vi oss lite duktiga så ikväll blir det film och glass till oss och mys på elitnivå!!


14 Dagar kvar - Ocean Resident ♥


Kommentarer
Postat av: Din Älskling <3

Det känns så skönt att vi har bilen färdig och säckar med skräp borta och vinterdäck på G till räcern. Det går så härligt bra för oss baby. Älskar dig så otroligt. Puss <3

2009-11-16 @ 17:42:32
Postat av: Mrs Ocean

Åh du fina. Ja det känns verkligen dunderbra! Lyckan ler mot oss :) Jag älskar dig!! <3

2009-11-16 @ 21:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0