Ocean

Neeee satan så skönt att flytten äntligen har påbörjats. Jag och min karl tog vårt pick o pack och drog till viken vid halv två snåret och hämtade lastbilen som skulle få agera flyttbil under helgen. Efter några inköp av energidryck, pepsi max, ciggaretter och diverse energikicks-varor så drog vi hem till mammidear innan det var dags för rehab för Mr Ocean. Efter rehabiliteringen drog vi mot gusum för att sätta igång packningen som visade sig bli såååå mycket jobbigare än väntat eftersom lastbilen bestämde sig för att vara bara liiiite för hög för tunneln som skiljer gusum och hagen åt. Blä fy tusan muttrade Mr Ocean när han backade tillbaka och sen gick upp mot 740n som stod och väntade. Inget o göra åt det så det var bara att använda pärlan som mellanbil och överpacka den till bristningsgränsen och sen köra de circus 70m (som vi frenetiskt diskuterade precis nu när jag skriver kl 00.24 om det verkligen var så kort/långt ;) ) Och så höll vi på till lastbilen var full..

Knäppte, låste och stängde flaket innan vi hoppade in i hytten. Med Mr Ocean, jag, lövet, en bandspelare från -84, avslagen pepsimax och den största växelspaken jag ngnsin sett brummade iväg upp på e22:an och satte fart mot stan.. satte fart mot vårt nya liv :D

Fortsättnig följer.



10 Dagar kvar - Ocean Resident ♥


Kommentarer
Postat av: Din Älskling <3

Så jäkla nice att vi är på G baby <3

Love you! A LOoT ;P

2009-11-21 @ 00:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0