Ocean

God kväll.. Påskdagen börjar lida mot sitt slut och här sitter jag med älskling och bara myser mig igenom den! Har fixat med både det ena och andra under dagen och har varit på påskmiddag hos kära mor i viken under eftermiddagen så både baby och jag är lite sådär mysigt sömniga.
    Gårdagen bjöd på en sjujäkla vacker påskafton, som jag tyvärr inte fick se jääättemycket utav eftersom jag jobbade. Var ändå jätteglad av vädret och för älskling och Marcus skull som spenderade dagen på elmia-mässan i jönköping. Tänk om det hade regnat eller varit frysgrader.. usch fy och blä. Jag däremot slutade mitt pass klockan tre och åkte direkt upp till gusum för att låna pappas bil under natten. Åkte ner till viken och hjälpte systrar och mor att handla påskmat och tog sen med mig lillasyster in till stan. Egentligen skulle Emmah (
http://Angefuhr.blogg.se) också följt med men ändrade planer resulterade i en systerskara på två för kvällen. Men Mandimus och jag hade hade det supermysigt och kul när vi lagade mat och såg på film. Blev också ett parti alfapet och yatsy som ungkotten vann bpda av :O :P


<3


Killarna ramlade in vid midnatt, lagom stela efter dagen och sjönk ner i soffan och berättade och visade bilder. Och älskling hade köpt en så otroligt fin tändare till mig. En oval med Marilyn Monroe på, och jag älskar Marilyn Monroe!! Tack så jättemycket baby :D <3 Han själv hade köpt en zippo-liknande med en stor, lite 3d-aktig döskalle, på.. Efter bilder och skratt och berättelser så förstod jag att dagen hade varit jättebra för dom och väl värt både resan och den otroligt dyra korven som dom åt. 70spänn för två korvar och en cola!!!! ja ni.. :P Imorse gick vi upp vid halv tio-tio.. alla utom Marcus då som satt vid datorn pigg som en mört haha.. Jag kokade lite ägg och bjöd på påskfrukost och sen begav vi oss till Ingelsta och shoppade lite mat innan vi åkte mot påskmiddag i viken :) Jättegott och trevligt och älskling och jag fick oss ett litet påskägg :D Tack mammidear <3
    Nu däremot försöker jag få älskling att avsluta sitt nya ps3-spel som han köpte idag. Blev SAW, och eftersom vi älskar filmerna trodde vi på spelet och det verkar jäkligt kul och bra faktiskt :) Fryspizza på ingång och sen så slår vi nog på någon film och spenderar kvällen/natten tillsammans sådär tätt intill varann som bara vi kan.. och som jag ääälskar så mycket!





Glad påsk på er, även om den nästan är över :D
Mr & Mrs Ocean - Livet som sambos♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0