Ocean

Hjälp vad länge sen det var jag uppdat. här :S HAt försökt göra det ett par ggr men har liksom fastnat i skrivamdet och börjat med något annat ist. Får nog ta mig i kragen och blogga lite oftare tror jag allt.. :)
    Torsdag idag och bara en ynka dag kvar till helg :) Det tycker vi om. Älskling <3 ska till sitt brödraskap imorgon och var sådär puttinuttigt uppklädd till öronen och sitta och röka cigarr och dricka konjak. Hihi.. fast det blir nog inte konjak, tyckte bara det passade in i sammanhanget :) Blir nog en hederlig jäger till min fina, och inte bara en om jag känner han rätt ;) Själv ska jag jobba och sen åka hem och ha myspåegenhand-kväll.. Tönkte köpa en vinare och göra heta räkor i aioli som syster så snällt lärt mig hur man gör :) Är beroende, det är såå gott!! Så ska jag spendera min fredagskväll iaf. I myskläder framför tv:n och sitta och bli lite sådär salongsberusad för att sen stupa i säng tillsammans med min man när han kommer hem. Har ju det superlyxigt när brödraskapets lokal ligger tre portar bort från oss, nämligen dom som äger fastigheten och är vår hyresvärd :P
    Idag får jag se vad som läggs på schemat. Tror att jag känner för en såndär supermysigeftermiddagmedtvochgodisisoffan.. Men brukar bli så uttråkad då så har en känsla att jag sätter igån med storstäd :P Så vi får väl se..
    Imorgon däremot så blir det att gå en sväng på stan och ta kort till mitt nya körkort. Dags att förnya det nu eftersom jag förlustanmälde det ngn gån förra sommaren :S Och så får vi hoppas att älsklings nya hemmabiosystem och externa hårddisk dyker upp så han slipper vänta heeela helgen på det :P (Håller tummarna att det kommer redan idag ^^)






Ta hand om er!


Mr & Mrs Ocean - Livet som sambos♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0