Ocean

Halloj i stugorna.. Hoppas er dag har varit bra. :) Så här har min sett ut iaf :P

06:10.
Går upp och gör jobb-mackor till älskling och vinkar han adjö i lilla huset på prärien-stil och går sedan och lägger mig igen.

10:30. Vaknar av att älskling ringer och märker att jag snoozat bort mina alarm.. igen.. störigt!! :P

13:30. Syster kommer på besök och vi beger oss till city och tar körkortsfoto som var SVINDYRT.. samt inhandlar lite kläder åt fialotta plus att jag får världens FINASTE jacka av älskling fårn Monki :D <3


 


16:00. Pappa hämtar upp syster och jag springer upp i lägenhet och börjar laga mat som baby och jag sedan vräker i oss :) Mumsigt värre.. :D

18:10. Darling och jag går hand i hand in mot city, ja i mina fina nya älskade jacka, för att inhandla sockerbitar (såna till el) samt högtalarkabel till det nya hemmabisystemet. Jag passar även på att köpa en ny parfym och lägga på körkortsbrevet :) Och så hittar baby också en antenn att sätta på balkongen!! ^^



20:09. Älskling fixar och donar med den nya antennen som kommer att resultera i att vi äntligen kan börja se på kanalerna vi har på boxer och inte bara skiten på canal digital som huset så snällt bytte till prec. när vi flyttat in :S



20:13. Älskling står med kablar upp till knäna och ser allmänt förvirrad ut när han försöker koppla in sitt nya hemmabiosystem som kommer att resultera i att de skräckfilmer vi ser (som redan skrämmer mig) kommer få mig att sisådär svimma lite emellanåt :P

20:28. Börjar så småningom bli dags för film så jag ska ta och pysa ut i köket och förbereda lite galss och färsk fruktsallad som står på matschemat. Men kanske en leverpastejsmacka först. Det vore gott :)



Ta hand om er!
Mr & Mrs Ocean - Livet som sambos♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0