Ocean

Neeemen ser man på.. Har hittat tillbaks till bloggen igen. Känns lite sådär härligt att blogga nu när man har lite på hjärtat och bloggen är sådär finfin också :D Sitter hemma, som vanligt, och nördar framför fb. Har tränat och städat lite men blev inte mkt idag. Var inte riktigt på det humöret. Men vad gör man, bara och ta sig i kragen och på´t igen :P Tänkte locka med mig älskling ut på en promenad senare i ikväll. Tänkte ta en tripp till biblioteket och skaffa mig ett sånt där lånekort och låna hem en hel trave med hjärtskärande biografier. För det är sånt jag läser.. tyvärr. Men såna bäcker brukar vara riktigt bra. Kan väl ge mig på en o annan chicklitt emellanåt men håller mig till det som jag vet att jag läser ut oftast ;)

Nu ringde baby så nu mst jag kila.. fortsätter sen :D


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0