Ocean

Halloj alla glada små hustomtar. Hemma igen efter en powerwalk runt Eon därbortigenom, skönt som f*n :D Lite svidande känsla under fotsulorna men bara att fortsätta nöta, tjejen i affären sa att man skulle ta det lugnt första veckorna och inte gå för mkt för det kan vara jobbigt med det runda under fötterna.. Får hoppas att det lägger sig vartefter!
    Nu ska jag klä om och sen laga lite pasta och bacon till min fina Linus Aka Mr Ocean.. Hans favoritmat det där och han vet om att det blir det idag så slå vad om att han är glad när han kommer hem :D Efter maten får vi se om vi tar en liten tripp ut till svärmor ute i skogarna och hälsar på. Skulle vara lite kul och se hur det går med hennes minitiger där ute :P Hon har det säkert jättejobbigt när Olivia ska upp och klättra och undersöka allt hihi.. Men men, hämta hem hyllorna ska jag också. Mandimus var så snäll och hjälpte mig bygga dom förra veckan och nu ska dom upp över tv:n, kommer bli göörsnyggt! Planteringsbordet är redan hemma sen par veckor. Katterna älskar det, det är precis lagom höjd för dom och sitta på och se ut på gatan och på allt roliga som rör sig där nere :D

Nehopphejsvejs, klänning idag tycker jag ;)

 




Min supersöta balkong!
Både älskling och kissarna älskar den ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0