Ocean

Heeeey what you doin!? Nu är det ääntligen dags för frukost på jobbet. Undra sa flundra om man ens får kalla det frukost när man äter det vid typ kvart över tolv :S Daim-oboy och baguette med leverpastej blir det iaf, mums så gott :)
    Dagen på jobbet springer på rätt skönt. Dagen började kanon efter att ha sovit ordentligt heeela natten och vaknade rätt så utvilad. Också håret var med mig idag och bråkade inte särskilt mycket. Däremot så tog jag fel penna när jag skulle måla ögonen. Hittade en vit kajal som är så snyggt, plus att ögonen ser större och piggare ut. Nemen hej på dig min skönhet tänkte jag och tog den lilla pennan och satte mot ögat. Fan vad kladdig den är, och vad vit den blir.. hmm, undrar om det är kajal tänkte jag men bestämde mig att jaa, va skulle mamma och dom annars ha som är vitt. Fnys puttsan också. Det var ju en sån där vit nagelpenna jag smetade i ögonen :( Sved och gjorde jätteont. Fick stå med tops och ta bort rester av den där slempennan.. Men nu är det ok igen :D Vidare till jobbet och då blev dagen ännu bätte. Josefine var redan där men sen när Allander kommer så gör han ngt när han går ur bilen så han pajar ryggen.. gammelgubben! Så gissa vem som slipper sitta i kassan idag :D Josefin och jag har jääättekul på golvet tillsammans :)

Nu - mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0