Ocean

Och så till sist var det fredagskväll. Efter en vecka med min älskade Mr Ocean hemma i sängen, sjuk som ett litet barn, så har vi nått viken där vi snart ska äta en goood pastasallad och sen spela kort och grogga lite. Verkar bli en mycket trevlig fredag men blir till att ta det lugnt, är ju trots allt jobb imorgon :)
    Veckan för övrigt har varit lugn. Baby har som sagt varit sjuk.. Började känna soig konstig i måndags men valde att jobba men blev på eftermiddagen sämre och sämre och ondag, torsdag och idag blev han, av mig, ordinerad sängliggande men all den lyx det innebar ;) Här snackar vi saft, ipren, jäger, snorpapper, päronsplitt och pussar till tusen utan att behöva lyfta en fena. Fast jag gillar när min karl är sjuk. Eller, inte att han mår dåligt och så men det där att han blir sådär liten, oskyldig och hjälplös så att jag får ta hand om honom.. Är nog lite av en hönsmamma :P
    I hemmet så går saker och ting framåt. Efter att den älskade tapetseringen blev klar har jag jobbat nonstop med att städa och fixa ornding på alla saker i hemmet och visst går det framåt. Var i gamla lägenheten i veckan och hämtade lite grejer därifrån som direkt åkte hem till stan och agerade finfin inredning :D Och så skönt det var att gå omrking på rena golv för en gångs skull. Dammsugarpåsen, den sista, sprack för ett par veckor sen och hur mycket jag än tejpade så ville den inte suga :S Så det var bara att ge sig ut på dammsugarpåsejakt och vi kunde inte hitta någon, någonstans som passade vår Melissa :( Höll på att bli galen på allt skit hemma men då hittade vi en såndär universal som funkar till alla och vips så kunde jag städa igen :D:D
    Men som sagt. Sitter i lilla viken kvällen till ära och efter att jag hjälpt till med allt som skulle göras med maten så placerade jag mig vid datorn och besätmde mig för att gå igenom alla gamla kort. Och ja gud, hittade massa roliga kort på mig och mina syskon, mammidear, Bebis och allt möjligt :P Det är kul sånt där :)
    Men sisådär, nu blir det snart mat så ska passa på att röka och ta lite dricka innan det är dags att sätta sig. Trevlig helg på er alla!



Ta hand om er!
Mr & Mr Ocean - Livet som sambos♥




Några av de kort jag hittade :) <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0