Ocean

Hallå i stugorna. Det ack så bistra och kalla januari har övergått i Februari. Med hopp om lite mindre snö och kanske en glimt av solen drog vi nog alla upp persiennerna och blev besvikna. Kommer nog inte ihåg senaste dagen deti nte snöade nu. Har gkömt allt vad sol och bad innebär och ska jag vara riktigt ärligt så tänkte jag förut på "Tänk om snön aldrig försvinner??" Man har ju hört på nyheterna och överallt om Global Uppvärming och miljö hit och miljö dit så varför inte. Tänk om det från och med idag alltid kommer snöa här i Sverige!!?? Vilka är med till miami då? Haha ;)
    För övrigt så står jag på jobbet och ska när som börja med rapporteringen av morgon och kvällstidningar. Om cirka 15min är det dags att låsa och åka hem och jag kan inte bärga mig.. Vill att min älskling kommer NUU.. Vill att han ska hålla om mig och få bort det onda i magen. Är inte alls på topp idag. Frusen, ont i magen, skaig och allmänt jätteseg. Säkerligen min tur att bli sjuk nu eftersom min Mr Ocean var dålig häromveckan och min systeryster ligger nu.. :S hmm. Inte kul! Så med andra ord har inte dagen varit sådär jätte bra. Gick upp tidigt, åkte på en buss som höll på att skaka sönder i snöstormen och skottade mig blå utanför mammidear :P 
    Imorgon blir det att dra täcket över huvudet och gömma sig i den blå soffan vid datorn medans killarna fortskrider arbetet med att tapetsera om vår lgh:t :D Weei!! Längtar tills det blir klart, för det är inge kul för en perfektionist som jag när det yr damm och spackel och luktar färg och sånt i heeeela hemmet :S hmm!
    Men men, nu blir det jobb sista kvarten och sen hem ;)


Ta hand om er!
Mr & Mrs Ocean - Livet som sambos♥

    

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0