Ocean

Och så var det söndagnatt. Dagen har passerat i rekordfart, men det kan mycket väl ha med att göra att jag, för första ggn på länge faktiskt :), sov lääänge idag. Tror inte jag gick upp förrän ett då Mr Ocean kittla mig på fötterna och sa "Vad hade du tänk o göra inatt" o skrattade. Men det var skönt vill jag lova. Var jättetrött efter några intensiva dagar på jobbet. Dom tog musten ur mig! Älsklingen däremot var jätteduktig o gick upp par timmar tidigare än mig. Var väl såhär i efterhand smart av han eftersom han imorgon börjar jobba igen som jag skrev igår. Och visst var han duktig.. Kröp i säng vid tio-tiden och somnade nu för cirka en halvtimme sen :) Håller tummarna för att han inte är såå jättetrött imorgonbitti :P
    Senare under dagen tog vi en tripp till Willys i hageby för att fylla upp kyl o frys lite och framåt kvällen så fick vi besök av Mamma Ocean som hade med sig mormors köttfärssås.. så jag kokade upp lite pasta och sen blev det middag. Jättegott och jag åt tillochmed majsen som var i - vuxenpoäng till mig ;) Satt och småpratade lite tills hon gick över till mormor o morfar igen och älsklingen och jag började varva ner för kvällen. Käkade lite glass och kollade på film, precis sådär lagom mysigt :)
   Nu däremot så tänker jag gå in och göra min Ocean sällskap i sängen. Godnatt!!


Ta hand om er!
Mr & Mrs Ocean - Livet som sambos♥

*




" En av julklapparna från min mamma och mina systrar. Kändes såå ni!! sa dom.. Och visst gör det :P"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0