Ocean

God eftermiddag alla därute. Äntligen har jag tid att sätta mig ner och ta det lite lugnt innan det är dags att börja laga middag till min älskade mr Ocean som kommer hem vid 4hugget :P Gick upp som vanligt med honom imorse vid halv sex och fixade hans mackor och packade matsäcken till jobbet och sen kröp jag i säng igen när han åkt. Låg och lyssnade på radio i ungefär en halvitmme innan jag lyckades somna om och vet ni vaaad? :) Efter en halvtimma så väcks jag av att ngn säger "Älskling" och tittar sömndrucket upp och då står min älskling i dörröppningen, i full arbetsutsyrsel (som jag sagt till honom att jag så gärna vill se honom i :D ) och nya superfina arbetsskor och är hemma och hälsar på! Hans lastbil var inte färdig på verkstaden än men när han var hemma under dom där minuterna så ringde dom och sa att nu var den allt klar :D Så det var bara för honom att smyga iväg igen, trots att jag mer än gärna skulle behålla honom hemma ;) Ohh han var så fin min älskling. Jag är sååå stolt över honom :D Jag pussade honom hejdå och låste och kröp till sängs igen för att sova ngn timme till.
    Och så ringde klockan. Jag var så trött så jag lyckade stänga av tre eller fyra alarm ( :P ) men så ringde pappidear och då vaknade jag allt :D tack pappi! Upp och hoppa var det som gällde och visst gjorde jag det. Direkt på med datorn och spotify och sen körde jag ett träningspass innan en förbaskat god frukost. Sen under dagen har jag diskat, dammsugat, tvättat håret och bäddat.. Lite sådär lagom göra för en dag tycker jag! Fast det är klart, här hemma skulle jag kunna pyssla hela dagarna. Trivs så oerhört både i lägenheten, i Norrköping och att bo tillsammans med min baby är det bästa som finns! :)
   En annan grej som inte är så kul är att jag upptäckt en knöl på nosryggen på Bebis, vår äldsta city-kisse. Hon är ju då mammas Bebis på alla sätt och vis så jag är jättenervös att det ska vara något farligt som cancer eller så. Min Mr Oceran sa att det kanske är för att hon blir äldre men nee det tror inte jag. Hennes profil har förändrats och hon är nästan svart där "bulan" är.. Har kontaktat en vetrinär och hoppas få svar vad det kan vara :(
    Nu är det nog dags att börja fundera på vad man ska äta idag då :D Ska göra ngt supergott till min älskling!


Ta hand om er!
Mr & Mrs Ocean - Livet som sambos♥

*




"Bebis,En av mammas älskade city-kissar"






"Mr & Mrs Ocean <3 "

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0