Ocean

Freeeedag :) Har satt mig framför datorn en sväng innan det är dags att dammsuga :) Puuh, med tre city-kissar blir det mycket hår och framförallt kattsand i HELA lägenheten. Dammsugaren är min nya BFF ;) Haha.. Min fredag började imorse vid kvart i sex när jag praktiskt taget fick dra min fina lilla Mr Ocean upp ur sängen. Han var så trött stackarn. Usch. Men han blev lite gladare när han kom på att det var fredag iaf :) Blev ju lite sent igår eftersom vi var hos kusin Linda och fikade ett par timmar. Var mycket trevligt och vi fick oss mycket skratt och härligheter :) Tål att göras om och nästa ggn som troligen blir på måndag så är det vår tur att hålla med kaffet och då kommer hon hit ist :D Men efter att min Mr Ocean åkt till jobbet imorse iaf så kröp jag ner i soffan och somnade till sjunde himlen och sov fram till Älskling ringde mig vid halv elva.. Ne just det, vaknade till vid 9-tiden o gick upp o tog en cigg men stupade som en sjuten hare in i sängen igen :P Sen har jag käkat frukost, städat, diskat (Det vanliga) och spelat lite sims.. Börjar bli lite ev en simsnörd haha :P Kan bygga hus i mängder, fast jag spelar aldrig ^^
   Snart kommer min baby hem. Ska ner och möta honom då så ska vi åka och inhandla lite fredagsgott och sen hem och bara vaaa. Är så dunderhärligt med helg, speciellt sen han började jobba och vi fick en rutin i livet. Man uppskattar fredag och lördag på ett helt annat sätt än när man konstant går hemma :S
    Har förresten fått svar från vetrinären om vår city-kisse Bebis knöl på nosen. Han tyckte inte det lät bra utan sa åt mig att ta henne till en vetrinär och undersöka den. Men lagom till när jag skulle ringa och boka tid så började den krympa och bli till mer av en sårskorpa så troligen var det bara en lite infektion som hennes kropp läkte själv :) Är fortfarande lite kvar men håller koll på den!!
    Blir en kortisblogg för dammsugaren ropar på mig och kattsanden springer snart och gömmer sig ;)



Ta hand om er!
Mr & Mrs Ocean - Livet som sambos♥ 





"Kusin Linda och jag :) "











"Min Mr Ocean. Guuud så snygg ;) "


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken snygg bild.... hahaha!!! Ser fram emot att komma hem till er och se hur ni har det :) puss <3

2010-01-15 @ 16:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0