Ocean

Halloj. Har äääntligen fått kommit hem och byta kläder efter den otorligt svettiga bussresan. Var ju så duktig och satte mig på fel sida, och helt klädd i svart, och kan nog med det räkna med finfin bonnbränna på vänsteraxel inom par timmar :P
    Tog en sväng på stan med älskling som så gulligt mötte upp mig och efter inte alltför mycket letande så hittade jag en jättefin mp3 och in-ear hörlurar :D Ska sätta mig efter maten och ladda den proppfull med bra musik som jag ska ha när jag är ute och power-walkar :) Köpte ju också två fina solstolar som jag kan ha på balkongen när jag sitter och solar på förmiddagarna, och som vi kan ta med antingen till landet eller till mammi om det behövs! :P
    Nu ska vi laga tacos, mums, och sen ska vi nog ta en promenad till Lennart! Ha det bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0