Ocean

Haaaaalloj där ute i sommaren! Kan ju inte låta bli att vara sådär sprudlande glad nu när solen äntligen tittat fram igen :) Sitter nere i viken hos mammidear. Har stannat över hela helgen så ikväll när vi kommer hem ska jag gosa sönder kissarna, saknar dom så mycket <3
     På fredagen så stack vi till simonstorp när älskling kom hem från jobbet. Åkte ut en snabbis för att fira Linus kusinbarn Neo som fyllde två. Sen stack vi ner till viken och åt räkmackor med mammi och Mandimus och spelade lite spel. Lördagen var det dags för jobb för min del så jag grymtade lite när klockan ringde halv sju men det vara bara att gå upp. Dagen gick fort och på eftermiddagen tog vi en sväng och visade pappi nya bilen.. Ja, för vi har ju köpt ny bil :) Eller Linus har rättare sagt ;) Det blev en V70 Ocean Race -02. Sänkt, vinge, chippad och såååå fin :D Älsklingen är stolt som en tupp och trivs såå i hans nya fina bil :)
    På kvällen blev det fest. Tanken var att baby och jag skulle gå ut på krogen men vid halv elva-tiden så bestämde vi oss för att stanna hemma och fortsätta sitter och bubbla och skratta med mammi och mandimus. Gick och la oss runt två-hugget och somnade på typ en minut :P
    Och så är det söndag.. En härlig söndag med sol och värme. Ska diska åt mammi och sen bär det av ut i solstolen på baksidan för att lagra lite färg. Ha det bäst!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0