Ocean

Och så har regnet kommit tillbaka.. oh vad kul - inte. Man är så mycket gladare och piggare när det är sol ute :/ menmen, Mandimus är här för sista dagen och älskling ska sluta tidigare idag för han har ett par timmar inarbetat så vid tre-hugget drar sig Mandi och jag neråt viken. Ska jobba mellan 5 och 9 innan jag åker hemåt till baby igen :) Imorgon blir det att bänka sig framför tv:n klockan 13'00 för att följa det kungliga bröllopet :D Har köpt två cider, en chokladkaka och ett vykort fårn den officiella bröllopsserien som jag ska skåla med och knapra på imorgon när jag sitter och snyftar när Vickan får sin prins :D Köpte också ett minnesarmband igår. "Victoria och Daniels minnesarmband - True love 2010" det är såå fint :) På kvällen imorgon kommer kusinvitamin hit för att grilla (steka om det regnar) och festa lite. Det ska bli riktigt kul :P
    För övrigt under veckan som gått har det hänt lite sådär halvmycket. Var på ikea i måndags och köpte lite saker till hemmet. Älskling hittade ett par täcken och påslakan som han promt skulle ha hem. Två täcken på 2,4*2m. Vi får inte plats i sängen.. det är bara täcken där :P haha.. I tisdags satte jag upp lite grejer på väggarna och bytte gardiner och i onsdags köpte vi nya gardiner till vardagsrummet - så fina :) Och så köpte vi en solros också :D Sen så var vi och köpte en fotölj igår som numera bor i vårt vardagsrum. Har hänt mycket i hemmet senaste veckan och det är såå fint.
    Igår var vi också på systemet och inhandlade alkohol till den här och nästa helg. 1052 slutade notan på och jag fick ääntligen mina två önskningar som jag haft ögonen på ett tag :P En färdigblandad cosmo och en smörkola-shot.. Tack sååå mycket älskling :D Älskling däremot hittade en liten jäger, en stor jäger, ett helrör och en mintuu. smarrigt ;)
    Och så igår var Mandimus och jag på stan också. Köpte en varsin klänning på HM.. jättesöta! och så köpte vi en doppresent till lille Walter. Hittade en finfin lite sparbössa i silver - en båt :P Hade en supermysig dag med Mandi, är så härligt när hon kommer in :) Och Oliver tyckte om hennes väska ;)
    Nu ska jag städa upp lite och försöka få ihop lite mat tills baby kommer hem! Ha det bäst!


 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0