Ocean

Heeeeello ;) Idag har man varit jätteduktig och storstädat lgh:ten ist för att vara ute i solen och gosa. Fnys. Men nu är det klart iaf. På eftermiddagen hanns en promenad med nya "båt"skorna med och nu på kvällskvisten har jag och älskling varit på stan och shoppat lite. Hittade massa fint. Bla en armlänk i äkta silver. Var så förbannat trött på alla jävla fejksmycken som ärgar innan men ens hunnit kommit hem :S Hittade också två tåringar, ett par örhängen, två toppar samt min alldeles egna "pojkvänskavaj" (äntligen). Dubbelt upp att den var vit ist för svart, från monki plus att det var 75%.. kosta inte mer än en hundring :P Hittade också drömskorna på monki för halva priset. Dom var något höga men var jättebekväma. Hade dock öppen tå och häl så sprang till apoteket och köpte en svindyr fotsalva så att mina fötter blir sommarfina.. plus i kanten är att jag har nya härliga naglack hemma så tårna blir extra kalasiga.
   





 Nytt här hemma är balkongen. Nu är den nästan helt klar. Det enda som fattas är ett olivträd och nät men det kommer.. nu i veckan om vi har tur ;) Men nytt balkongset, golv och trädgrådsfirgur MED solcellslampa är på plats.. så fint så :D
    Nu däremot blir det en dushelidusch medans älskling spelar ps. See ya!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0