Ocean



God kväll i stugorna. Torsdagen har sprungit på i rasande fart, precis som alla andra dagar, och nu sitter mr Ocean och jag i vardagsrummet i vår nystädade lägenhet och myser. Senare ska det tillagas hamburgare och spelas alfapet (Som jag vinner ;) ) och om vi orkar så blir det nog att se den nyinköpta riddarfilmen med Jason Statham. Jag bara älskar såna filmer. Medeltiden, riddare, prinsessor, trollkarlar och grejer.. Fast herrn i huset uppskattar mer filmer fyllda med blod och upphoppande monster och sånt h*lvete så han är väl inte sådär suupernöjd med filmvalet. Men han var så gullig och ger det en chans :) 
    Tidigare under dagen så har jag som sagt städat och fixat. Finns alltid något att göra och även om jag tycker om att städa så blir det lite långtråkigt när det är så mycket att man liksom inte ser det som är gjort. Blir lätt lite suckerier då.. Men just idag så tog jag en paus och kollade på family guy med älskling innan han hoppade i badet och provade sitt nya badskum som han fick av mig i födelsedagspresent. Ja jag vet, tjejigt.. Men han luktade gott när han kom upp igen ;) Hihi.. Fast det gör han alltid! :) Lilla Bebis fick sig också ett plask. Kissemissen fyller 4 i juni och har aldrig träffat på det fenomen som kallas vatten (Förutom när det är till att drickas) så var lite nervöst innan. Baby skötte allt och så fort Bebis blivit doppad med baktassarna så blev hon jättearg och morrade och lät som ett monster. Men vi fortsatte och efter ett tag så gick det bättre.. Och hon var Såååå söt när hon simmade :D Fast hon var inte lika söt efter.. Katten blev typ hälften så stor som hon var innan och benen såg ut som tändstickor.. Och svansen!! Den ska vi inte snacka om.. Den blev jäääätteliten :P






    Vad gäller lägenheten så storstädade jag och min karl förrförra veckan och gjorde oss av med alla tusen kartonger och påsar som låg och skräpade så nu ser famtiskt hemmet ut som ett hem :) Och jag som vanligt går och får idéer och planerar in vart och när diverse hyllor, dekorationer och förändringar ska ske.. Allt till babys förtvivlan, Hihi..  Men så till slut kan jag äntligen lägga ut lite finfina bilder från vår stadslya utan att skämmas ögonen ur mig :)


Ta hand om er!
Mr & Mrs Ocean - Livet som sambos♥











Kommentarer
Postat av: Emmah

hahahaha rätt åt bebis :D

2010-03-18 @ 19:34:18
URL: http://angefuhr.blogg.se/
Postat av: Emmah

hahaha rätt åt bebis :D

2010-03-18 @ 19:35:00
URL: http://angefuhr.blogg.se/
Postat av: Ela

Va fint ni har det! :)

2010-03-20 @ 16:43:28
URL: http://elamichaela.blogg.se/
Postat av: Lisette

VAd dum du är Emmah ;P Tack Ela! :)

2010-03-21 @ 16:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0