Ocean


 


Och så börjar fredagskvällen rulla in på sina sista timmar. Efter en hektisk dag hos tandläkaren så landade jag och älsklingen halvt utmattade vid 6-snåret hemma hos mamma med familj. Baby var helt slut efter två timmar i tandläkarstolen där hans ofattbara tandläkarskräck spelade oss båda ett spratt. Tyckte så otroligt synd om han när han låg och krampade av smärta och jag var så maktlös. Usch!! Nu är det gjort för den här gången iaf..
    Senaste timmen nu har systrar, jag och min karl halvlegat i soffan och kollat på så ska det ska det låta efter ha smällt i oss hamburgare och pizza :) EMD-killarna var med ikväll vilket gjorde stora lillasyster helt salig och hon satt och sjöng med och hoppade upp och ner så fort någon av pojkspolingarna öppnade munnen :P
    Nu däremot så blir det fram med chipsskålarna och alfapetet och så tar vi en match ute i köket. Får se vem som går vinnande ur den fighten.. :P



Ta hand om er!
Mr & Mrs Ocean - Livet som sambos♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0