Ocean

 


Och så äntligen har man jobbat klart denna våriga lördag. Har varit mycket folk, mycket att göra och tiden har sprungit iväg som en hare på språng. Sitter nu hemma hos mammidear och inväntar att dom ska komma hem med bussen från stan för systrar och mor har haft shoppingdag. Håller tummarna att mammi hittade en ny jacka så jag kan sno tillbaka min finfina skinnjacka som jag saknar såå mkycket nu när vårsolen börjar titta fram :)
    Sen blir det hem till stan som gäller. Både min Mr Ocean och jag saknar vår lilla lya på 56kvm (Tror jag det är ;) ) och det ska bli så härligt att få gulla med kissemissarna också. Kvällen kommer att bjuda på alfapet och fläskfilé och kanske att man drar en film framåt småtimmarna.. :P
    På tal om hemmet så har ju jag som vanligt massa idéer och senaste i raden är att istället för att köpa en svart byrå till den "långa" väggen så kommer vi att behålla bokhyllorna med måla dom svarta och på väggen mitt emot, över barbordet, ska det in en "svävande hylla" som kommer att få agera spritförvaring med en arg döskalle i silver över. Wiie, kommer bli hur snyggt som helst. Och visst, jag förstår att det är svårt att se framför sig när ni inte riktgt vet hur det ser ut men om allt går som det ska så kommer det ju komma bilder på det vartefter.. sisådär om ett halvår eller ngt :P





   Och så äntligen har ju vintern börjat smälta bort ordentligt.. Hemma på vår gatan i stan är det knappt ngn snö kvar nu :) Har cirkus 20-25 grader på balkongen hela dagarna när solen ligger på och både jag, sambo Ocean och citykissarna njuter så mycket som det bara går. Skulle vara såå skönt om vi lyckade få hyresvärden att sätta upp nät för balkongen så kissemissarna kan ligga o lapa sol hela sommarn.. Men det ska väl inte vara några problem :)
    Och med vintern på väg bort är det ju hög tid att börja kolla in vårens stekheta mode som just nu överlanseras överallt. Har redan siktat in mig på lackleggins (jag vet jag är sen och inte har dom än :P ) och en lång skjorta (Jag vet samma där) men satt och kikade lite nyss och hittade ett par guldkorn som jag blev kär i :)

´
Suupersnygg jacka som jag inte skulle bli allt för ledsen om jag fick lägga fingrarna på ;)



Ja tack, ser gärna min havskille i skjortan när vädret tillåter :P


Kan man annat än älska!?


Men men.. Vad är väl en bal på slottet. Får se hur ekonomin artar sig framåt april där någongång. Men tillsvidare, man kan ju drömma :D



Ta hand om er!
Mr & Mrs Ocean - Livet som sambos♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0