Ocean

Ooooboy vilken lördagskväll det blev. Hela oplanerat och pang bom vid 9tiden igårkväll så tog sig jag och min karl en varsin shot och bjöd ner Linda. Det slutade med ungefär 15 shot var (Kick-off smak och jäger) och grogg. Alla tre blev braa på arslet och vi satt och fnittrade och busade som små tonåringar. Kvällen slutade ju lite abrupt dock med att jag blev illamående och behövde uppsöka badrummet för att få ur mig gifterna och jag blev helt skräckslagen och började gråta för det såg ut som jag kräktes blod. Min underbara Ocean tog sig dock en snabb titt och förklarade att det var jägern. Var jätteotäckt :S Efter sagda aktivitet blev jag helt slut och kröp upp i sängen som älskling bäddat och somnade. Morgonen var mycket välkomnade eftersom älskling erbjudit mig bakis-tabletter som jag så duktigt drack och jag mår inte ett dugg dåligt idag :D Var lite seg möjligen pch låg och sov länge men det är ju söndag :P Men nu är det iaf dags för städning iaf och efter en tripp på stan så köpte vi hem tacos, läsk och chips så ikväll ska älskling sitta och spela sina nya spel han köpte pch jag ska läsa en bok :D





Och en annan sak. Vi tog en sväng in på telia och kollade in nya sony ericson vivas och vilket besvikelse. Både baby och jag hade blivit kära i nya mobben med HD-upplösning och pekskärm och när vi tog tag i den kändes det som en leksakstelefon. Plastig, viktlös och inte alls vad vi väntat oss :S Men jag hittade en ny liten nalle som jag vill ta med mig hem :) Xperia x10 mini. Guuud så söt. Vill ha-faktor skyhög :D





Ta hand om er!
Mr & Mrs Ocean - Livet som sambos♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0