Ocean

Ne huuuujeda mig vad länge sen det var jag uppdaterade här.. Hmm, var sjuk en vecka, städade firade och festade en och bara slöade och var på "orkarinteblogga"-humör en. Har varit ena långa veckor ;)
    Denna tisdagskväll sitter jag nu framför datorn efter en ganska slö dag. Har städat lite och varit nere i gusum en sväng och hämtat hem 740n. Körde ut den stackarn på lagning direkt och hämtade hem nylagade mini-pärlan 440n som numera är besiktigad och redo att köras igen :) 
    Min Mr Ocean har fyllt år och firats med både ballonger, presenter och tårta. Fick massa finfina saker av släkt och vänner och nu är han med det inne på sista året innan han fyller stort. Blir att börja planera redan nu inför den kanonfesten :D Och på tal och Mr Ocean så har jag äntligen fått honom att kontakta tandläkaren så nu är en tid bokad för en undersökning.. Och det behövs. Stackarn har så ont i tänderna. Tycker så synd om honom :(
   Kvällen till ära så blir det snart lite kvälls-tacos och en film. Köpte två nya förut som ska få agera underhållning :P


Ta hand om er!
Mr & Mrs Ocean - Live som sambos♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0