Ocean

God morgon där ute i vårvädret. För ca tio minuter sen var det lite grått på himlen och nu spöregnar det. Skulle inte förvåna mig om det är världens solsken om en kvart :P
    Uppr med tuppen denna lördagsmorgon för att fixelifixa tvätten och tyckte det inte var så stor idé att lägga mig igen för då skulle jag säkert sovit bort hela dagen.. och det går inte :P Fast jag måste ju säga att det var otroligt lockande när älskling låg och sov så sött att bara krypa ner under täcket och hålla om honom.. Fast det gjorde jag lite grann iaf, fast inte under täcket :)
    Och så äntligen kan jag ladda upp bilder på baby's nya fina lastbil. Har ju inte kunnat gjort det tidigare för bilderna har legat på hans mobil men nu så, nu har jag stulit den och kan ladda upp bilderna :) Det är så kul att se han med den nya bilen. Han är stolt som en tupp, kan tänka mig lite att nyblivna pappor ser ut som han gör ;)
    Nu börjar älskling vakna till inne i sängen. Lite snopet måste jag få säga för jag trodde han skulle sova lääänge idag. Fast han var inte så onykter när han kom hem igår från sitt brödraskap. Han kastade sig direkt på DHL-paketet som låg i köket och slet upp det för att få se sin nya mini-radiostyrda-helikopter : Jättekul liten sak och katterna var som galna haha.. Men men, fruskot på ingång så fort han tagit sig ur sängen. Idag känner jag för oboý och rostade mackor med marmelad och ost - smaskens!






Gamla pärlan över och nya neranför :) !




Ooh så fin <3








Ta hand om er!
Mr & Mrs Ocean - Livet som sambos♥

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0