Ocean

Oooh så mätt jag är. Står på jobbet och har precis haft min lunchrast. Cirka fyra timmar kvar på jobbet, känns som det kommer vara ena lååånga timmar. Men vem vet, det brukar ju bara säga tjoff så är det dags att sluta. Håller tummarna att det blir så idag med :)
    Gårkvällens grillparty slutade med en tripp till davidssons med tanken att slå klackarna i taket.. Blev väl inte så mycket dans i slutändan men trevligt var det. Hela kvällen var perfekt med god mat, trevligt sällskap och spel.
    Idag följer mammidear och mandimus med mig och älskling <3 hem till stan för en övernattning. För älsklings del så blir det en tur till huvudstaden för att hämta hem pärlan och för min och resten av sällskapet blir det shopping. Mamma skulle visst köpa en ny plattång och syrran skulle köpa skor o kläder.
    Och sen blir det måndag. Ny vecka, nya tag! Ska bestämt dra med mig baby till badhuset då för lite motionssim! Jag är så sugen på att prova det för jag har inte riktgit hittat en träningsform som känns hundra så det vore kul om det funkade.. Måste bara hitta par badbyxor till killen och en bikini-BH till mig så är vi ready to go!
    Nu ska jag packa upp cigg. Ha det bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0