Ocean


Halloj allihopa :) Vilken härlig tisdag det varit hitills. Men tanke på vilket regnigt och tråkigt väder vi haft senaste dagarna så måste jag ju säga att dagens sol och värme var varmt välkommet :P Ska ta och städa på balkongen lite och sen tjata till mig tre stycken penséer av älskling <3 så att jag kan plantera om min fina ampel där ute :) Fast säg inget till honom om det för då kommer han bara säga att vi kvinnor bara vill ha och vill ha ;)
   Och så får vi hoppas att vädret håller i sig för om det är soligt ikväll så ska jag bjuda älskling på saft och nybakta bullar framåt kvällskvisten efter att vi varit duktiga och rensat "ådin" i garaget :)
Trevlig eftermiddag och kväll på er alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0