Ocean

Ohhh vad jag är trött :P Ska alldeles straxt krypa ner i sängen tillsammans med min älskling <3 och se på bond efter en lååång men oh så trevlig dag. Lilla födelsedagskissen Conny fick en ny klösbräda, FULL av kattmynta så dom blev som galna här inne alla kissarna, och så fick han en leksak med en liten råtta på en pinne. Baby och jag har införskaffat oss vår allra första grill tillsammans. En lite trevlig elgrill på stativ, som vi invigde nu på kvällen med marinerad kotlett och pomme - smarrig som f*n - tillsammans med en päroncider ;) Sen har jag också, äntligen, fått min del av den officiella bröllopsserien. HAHA, där fick ni Emmah och Mamma.. Det blev en jättefin äpplecider i glasflaska med blå etikett som numera bor i vårt barskåp i köket *stolt* Låter de många bilderna nedan tala för sig själva och säger god natt :D

















Kommentarer
Postat av: Mams

Va mysigt :)

Oh, så kul Conny ser ut då, speciellt när han kollar in Oliver svans. O sen bilden du har på fb när han är liten.. guud så han ser ut hihi :P

Puss puss

2010-05-21 @ 05:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0