Ocean

God kväll på er därute.. Klockan är snart tio och jag ska, innan läggdags, fixa ordning älsklings sallad till jobbet imorgon :) För ett par veckor sen så försökte vi byta ut hans jobbmat till något lätt och bra som han inte behövde värma utan kunde äta var han än befann sig på vägarna. Resultatet då blev äntligen subs med sallad, ost, skinka, gurka o tomat :P Supergoda mackor, smakade dom själv, fast med paprika.. Nu däremot kände han för en ändring och med det blir det lite sallad ist :)
    För övrigt idag så har jag städat i köket. HAr ricit ur alla skåp och sorterat, slängt och ställt in fint och organiserat. Blev supernöjd. Hittade också två saker som vi länge letat efter nämligen brödrosten och badrumsvågen. Dom hade gömt sig längst in i en varsinn påse i skänken hihi.. Blev ju med det också en supergod kvällsmat med oboy och rostat bröd med marmelad och ost :D
    Och så tog vi en sväng till ingelsta när baby slutade jobbet. Slängde lite skräp på returpunkten och tog med en drickaback som stått i skafferiet ungefär 6 månader.. HAndlade lite på maxi och hittade då en nyhet i brödhyllan. Jag blev alldeles kär och vi köpte hem två påsar med brödet som kom från skogaholm och hette SKOGAHOLMISAR :D Gud så gulligt.. och goda såg dom ut att vara också :)
    Min lilla fina Linus som inte alls fick mycket sömn inatt (söndag till mådag) däckade i mitt knä efter kvällsmaten. Han är så underbart söt.. Var svårt att väcka honom när jag visste ur utpumpad han var. Men jag gjorde det snabbt och bäddade ner honom i sängen och där ligger han nu och sussar. Skulle vilja ta ett kort på honom men med min tur skulle jag säkert väcka honom så det får jag strunta i ;P Nu blir det sallad..



Ta hand om er!
Mr & Mrs Ocean - Livet som sambos♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0