Ocean

Det där med att komma till skott och blogga.. Det är kruxet!
Torsdagsmorgon. Har för ca 40min sen sagt hejdå till min underbara Mr Ocean och slagit mig ner vid datorn. Fixat lte med mail och diverse och nu är det dags för frukost. Det är en underbar morgon. Kallt, frost på taken och termometern visar ynka 5grader. Härligt härligt.. Mina små sötnosar myser i lägenheten. bebis har somnat, Conny gör ett tappert försök men störs av att Oliver lite halvhjärtat går och leker med råttan han fick tidigare nu på morgonen.
    Slår mig nog ner i soffan och myser till morgontv innan jag vilar lite fram till 9. Sen upp och hoppa för städning och bakning som ska göras. Hoppas också på att få en tvättid.

Ha en mysig torsdag där ute.. det ska jag ha iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0